اندیشه نو

نگرشی تازه پیرامون مسائل روزمره

اندیشه نو

نگرشی تازه پیرامون مسائل روزمره

عاشق شدن با موبایل سرقتی

 

عاشق شدن یک دانشجوی 23 ساله با موبایل سرقتی !+ عکس

اکنون " نیکلاس نچ" دانشجوی سوئیسی عاشق این خانم مراکشی شده و حاضر است این تلفن گرانقیمت را در مقابل دوستی او به وی هدیه کند.

او میگوید: میدانم این دختر نمیتواند دزد تلفن من باشد. من خیلی مشتاقم بدانم تلفن چگونه به دست او رسیده است. او نمیداند این تصاویر برای من ارسال میشود. من به او عادت کرده ام و در مورد او کنجکاو هستم. از او خوشم آمده است و حاضرم برای دیدنش به مراکش بروم.

عاشق شدن یک دانشجوی 23 ساله با موبایل سرقتی !+ عکس

این دانشجوی عاشق پیشه به کمک دوستش در فیس بوک صفحه ای ایجاد کرده و تصاویر این دختر مراکشی را در آن قرار داده است و امیدوار است از 13000 کاربر مراکشی فیس بوک کسی پیدا شود که او را شناخته و اطلاعات وی را در اختیارش قرار دهد. او اضافه کرده است در صورتیکه این دختر ناشناس دوستی وی را قبول کند او تلفن همراه گرانقیمتش را به او هدیه خواهد کرد.


 یک دانشجوی 23 ساله وقتی تصاویر دختری که تلفن همراه ربوده شده وی را در اختیار دارد دید عاشق او شد و اعلام کرد در صورتیکه این دختر حاضر شود با او آشنا شود او این تلفن گرانقیمت را به وی هدیه خواهد کرد.

عاشق شدن یک دانشجوی 23 ساله با موبایل سرقتی !+ عکس

این دانشجوی عاشق سوئیسی وقتی سوار قطار زوریخ به سمت شهرش در حرکت بود به خواب رفته و زمانیکه برخواست اثری از تلفن همراه گرانقیمتش ندید. او خیلی زود تلفن دیگری خرید و گوشی ربوده شده را فراموش کرد تا اینکه تصاویری از یک دختر مراکشی که توسط دوربین تلفن او گرفته شده است به میل او ارسال شد. این تلفن همراه به صورت خودکار هر تصویری که با دوربینش گرفته شود برای صاحبش ارسال خواهد کرد.